Όροι κράτησης της Direct Ferries

 

Αυτός ο ιστότοπος (ο «Ιστότοπος») συγκρίνει τιμές και δρομολόγια για ταξίδια με πλοία και τρένα και σας επιτρέπει να κάνετε κρατήσεις για ταξίδια. Η Ιστοσελίδα ανήκει στην και λειτουργεί από την Direct Ferries Limited (στην οποία γίνεται αναφορά σε αυτούς τους Όρους Κράτησης ως «DFL»). Η Direct Ferries (Ιρλανδία) ΕΠΕ («DF Ireland») είναι επίσης συμβαλλόμενο μέρος στους παρόντες Όρους Κράτησης και είναι υπεύθυνη για τη διαπραγμάτευση και την πραγματοποίηση των κρατήσεων εκ μέρους της DFL, καθώς και για τη λήψη των πληρωμών σε σχέση με τις εν λόγω κρατήσεις.

1. Εφαρμογή των Όρων

Οι παρόντες Όροι κράτησης ισχύουν για όλες τις κρατήσεις επιβατών που πραγματοποιούνται για ακτοπλοϊκά και σιδηροδρομικά ταξίδια, μέσω αυτού του δικτυακού τόπου ή μέσω των τηλεφωνικών κέντρων της DFL, και αντικαθιστούν όλους τους προηγούμενους όρους. Στους παρόντες όρους κράτησης: Ο όρος «Εσείς» σημαίνει το πρόσωπο που κάνει την κράτηση- ο όρος «Πελάτης» σημαίνει κάθε άτομο για το οποίο γίνεται η κράτηση, στο οποίο μπορεί (αλλά όχι απαραίτητα) να περιλαμβάνεστε εσείς- ο όρος «Υπηρεσίες» σημαίνει τις υπηρεσίες που προσφέρει η DFL, οι οποίες περιλαμβάνουν μια υπηρεσία αναζήτησης ακτοπλοϊκών και σιδηροδρομικών ταξιδιών, μια υπηρεσία σύγκρισης τιμών και μια υπηρεσία κρατήσεων (σε σχέση με την οποία η DF Ireland είναι υπεύθυνη για τη διαπραγμάτευση και την πραγματοποίηση κρατήσεων και για την είσπραξη πληρωμών).

Η DFL μπορεί να τροποποιεί τους παρόντες Όρους Κράτησης από καιρό σε καιρό, αλλά τυχόν αλλαγές δεν θα ισχύουν για κρατήσεις που έχετε ήδη πραγματοποιήσει. Θα πρέπει να αποθηκεύσετε τους Όρους κράτησης που ισχύουν κατά την πραγματοποίηση μιας κράτησης, ώστε να μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτούς σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

2. Μέρη

Ούτε η DFL ούτε η ίδια η DF Ireland εκτελούν ακτοπλοϊκά ταξίδια ή σιδηροδρομικές υπηρεσίες, καθώς οι εν λόγω υπηρεσίες παρέχονται από τους παρόχους υπηρεσιών μεταφορών πλοίων και σιδηροδρόμων («Φορέας(εις)»).

Όταν κάνετε κράτηση για πλοίο ή τρένο, η DFL ενεργεί ως αντιπρόσωπος των Φορέων, εκτός από ορισμένες υπηρεσίες πλοίου ή τρένου, όπου η DFL ενεργεί ως αντιπρόσωπός σας σε σχέση με την αναζήτηση και την κράτηση των υπηρεσιών πλοίου ή τρένου. Όταν η DFL ενεργεί ως αντιπρόσωπός σας, ορίζετε την DFL να αναζητήσει το ακτοπλοϊκό ή σιδηροδρομικό ταξίδι ως αντιπρόσωπός σας για λογαριασμό σας και εσείς είστε ο εντολέας της DFL. Στη συνέχεια, η DF Ιρλανδίας θα κάνει κράτηση για το ακτοπλοϊκό ή σιδηροδρομικό ταξίδι για λογαριασμό της DFL. Και στις δύο περιπτώσεις (είτε η DFL ενεργεί ως αντιπρόσωπός σας είτε ως αντιπρόσωπος του φορέα μεταφορών) αυτό σημαίνει ότι θα συνάψετε σύμβαση με τον αντίστοιχο φορέα μεταφορών πλοίου ή τρένου, ο οποίος θα είναι ο υπεύθυνος για την παροχή της ακτοπλοϊκής ή σιδηροδρομικής υπηρεσίας σε εσάς και θα δεσμεύεστε από τους Όρους του φορέα μεταφοράς κατά την παραλαβή του ενημερωτικού σημειώματος επιβεβαίωσης (για το οποίο βλέπετε ενότητα 8 παρακάτω).

Κάθε κράτηση που κάνετε μέσω της Ιστοσελίδας (ή των τηλεφωνικών κέντρων της DFL) για ακτοπλοϊκά ή σιδηροδρομικά ταξίδια υπόκειται σε: (i) τους παρόντες Όρους Κράτησης, οι οποίοι καθορίζουν τους όρους με τους οποίους η DFL παρέχει τις Υπηρεσίες της σε εσάς και με τους οποίους η DF Ireland διαπραγματεύεται και πραγματοποιεί τις κρατήσεις για λογαριασμό της DFL και λαμβάνει την πληρωμή σε σχέση με τις εν λόγω κρατήσεις- και (ii) τους όρους των Φορέων των ακτοπλοϊκών ή σιδηροδρομικών υπηρεσιών, οι οποίοι καθορίζουν τους όρους με τους οποίους η ακτοπλοϊκή ή σιδηροδρομική υπηρεσία σας παρέχεται από τους Φορείς («Όροι Φορέων»). Οι όροι του φορέα μεταφορών σας διατίθενται πριν από την ολοκλήρωση οποιασδήποτε κράτησης στο. Είστε υπεύθυνοι να εξοικειωθείτε με τους Όρους του Φορέα. Σε περίπτωση οποιασδήποτε σύγκρουσης ή ασυνέπειας μεταξύ των παρόντων Όρων κράτησης και των Όρων Φορέα, υπερισχύουν οι Όροι Φορέα.

Το πρόσωπο που πραγματοποιεί κράτηση χρησιμοποιώντας τον παρόντα Ιστότοπο ή το τηλεφωνικό κέντρο της DFL πρέπει να έχει την εξουσιοδότηση να πραγματοποιεί οποιαδήποτε κράτηση για λογαριασμό οποιουδήποτε άλλου Πελάτη. Κάνοντας μια κράτηση, επιβεβαιώνετε ότι κάθε Πελάτης συμφωνεί να δεσμεύεται από τους παρόντες Όρους κράτησης. Το άτομο που πραγματοποιεί μια κράτηση είναι υπεύθυνο για τις δραστηριότητές του στον Ιστότοπο και για τη διαφύλαξη όλων των προσωπικών πληροφοριών που παρέχονται, συμπεριλαμβανομένων των κωδικών πρόσβασης, των ονομάτων, των στοιχείων διαβατηρίου και ταξιδιού. Το άτομο που κάνει την κράτηση πρέπει να διασφαλίζει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχει είναι πλήρεις και ακριβείς.

3. Ναύλοι και γενικές πληροφορίες

Οι ναύλοι βασίζονται στον τύπο του οχήματος (εάν υπάρχει), τον αριθμό των επιβατών, τη διαδρομή (τις διαδρομές), τις ημερομηνίες και τις ώρες του ταξιδιού. Η κράτησή σας ενδέχεται να απαιτεί από τους Πελάτες να αναχωρήσουν ή/και να επιστρέψουν κατά συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες ή εντός αυτών. Εάν οι Πελάτες δεν τηρήσουν τις συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες, ενδέχεται να μην τους επιτραπεί το ταξίδι ή/και να αλλάξουν οι προδιαγραφές της κράτησης και η διαμονή τους ή/και να υποβληθούν σε πρόσθετες χρεώσεις. Ειδικότερα, ενδέχεται να χαθεί το προνόμιο από τυχόν προωθητικές τιμές και να χρεωθούν οι πλήρεις ναύλοι. Οι πρόσθετες χρεώσεις που προβλέπονται στην παρούσα παράγραφο ενδέχεται να χρεωθούν στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την πραγματοποίηση της κράτησης, χωρίς περαιτέρω αναφορά σε εσάς.

Ο χώρος για το όχημα και τους επιβάτες καθώς και η διαμονή στο πλοίο υπόκεινται σε διαθεσιμότητα και ενδέχεται να μην είναι πάντα διαθέσιμοι. Οι προσφερόμενοι ναύλοι υπόκεινται σε πρόσθετους ειδικούς όρους, συμπεριλαμβανομένου ενός γενικού όρου που προβλέπει ότι εάν δεν χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε τμήμα του δρομολογίου, η DFL ή ο Φορέας υπηρεσιών μεταφοράς διατηρεί το δικαίωμα να σας επιβάλει πρόσθετες χρεώσεις. Η DFL και η DF Ireland έχουν το δικαίωμα να τροποποιούν όλους τους εμφανιζόμενους ναύλους, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων όπου οι φορείς αλλάζουν τους ναύλους τους (μεταξύ άλλων, για λόγους συναλλαγματικών διακυμάνσεων, τιμών πετρελαίου, αλλαγών στη νομοθεσία) ανά πάσα στιγμή μέχρι να επιβεβαιωθεί η κράτηση. Εάν η τιμή της κράτησής σας αλλάξει μεταξύ τη πραγματοποίησης της παραγγελίας και της επιβεβαίωσης, η DFL ή η DF Ireland θα προχωρήσει στην επιβεβαίωση της κράτησης, εάν η τιμή έχει μειωθεί, (και θα σας χρεώσει μόνο την πραγματική τιμή), αλλά η DFL ή η DF Ireland θα επικοινωνήσει μαζί σας για οδηγίες, εάν η τιμή έχει αυξηθεί.

Αντικείμενα όπως κιβώτια οροφής/βάσεις ποδηλάτων ή οποιαδήποτε άλλα αντικείμενα προσαρτημένα σε ένα όχημα που δεν αποτελούν μέρος του αμαξώματος του οχήματος θα χρεώνονται με πρόσθετη χρέωση.

Δεν διαθέτουν όλοι οι φορείς μεταφορών εγκαταστάσεις για να δέχονται κρατήσεις για άτομα με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα. Κατά τη στιγμή της κράτησης, θα πρέπει να γίνεται έρευνα για το αν ο φορέας μεταφοράς διαθέτει τις εγκαταστάσεις που χρειάζεται ο κάθε πελάτης.

4. Προγράμματα αναχωρήσεων

Όλες οι ώρες αναχώρησης/άφιξης εκτιμώνται από τον Φορέα μεταφορών και δίνονται ως τοπικές ώρες - ανατρέξτε στην επιβεβαίωση της κράτησής σας για λεπτομέρειες. Σας συμβουλεύουμε να ενημερώνεστε από τον Φορέα για τυχόν αλλαγές πριν ξεκινήσετε το ταξίδι σας. Τα δρομολόγια μπορεί να διακοπούν ή/και να παραταθούν ή να ακυρωθούν λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή/και παλιρροιών ή/και άλλων περιστάσεων.

Ενδέχεται να χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά πλοία ή σημεία αναχώρησης ή άφιξης για οποιοδήποτε δρομολόγιο ή να αλλάξουν/αποσυρθούν οι διαθέσιμες εγκαταστάσεις/υπηρεσίες για διάφορους λειτουργικούς, τεχνικούς ή προγραμματιστικούς λόγους.

Ούτε η DFL ούτε η DF Ireland αναλαμβάνουν οποιαδήποτε ευθύνη για οποιοδήποτε κόστος ή ταλαιπωρία που προκαλείται ως αποτέλεσμα τέτοιων περιστάσεων, αλλά η DFL θα προσπαθήσει να σας ειδοποιήσει, αν είναι εφικτό, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που δώσατε κατά την κράτηση. Οι Όροι Φορέα ισχύουν για οποιαδήποτε ευθύνη του Φορέα σε τέτοιες περιστάσεις.

5. Ζώα

Η μεταφορά ζώων επιτρέπεται μόνο εάν ο Πελάτης ενημερώσει την DFL πριν από την πραγματοποίηση της κράτησης. Οποιαδήποτε τέτοια μεταφορά πρέπει να είναι σύμφωνη με τυχόν σχετικές νομικές απαιτήσεις και τις απαιτήσεις του Φορέα. Μπορεί να επιβληθεί χρέωση για τη μεταφορά οποιουδήποτε ζώου και να επιβληθούν περαιτέρω όροι. Ζητήστε τη συμβουλή του κτηνιάτρου σας ή της αρμόδιας αρχής πριν κάνετε κράτηση. Είστε νομικά υπεύθυνοι για τα ζώα και πλήρως υπεύθυνοι για την απόκτηση όλων των απαραίτητων εγγράφων, συναινέσεων και αδειών.

6. Εμπορευματικά και εμπορικά επιβατικά οχήματα

Για τη μεταφορά εμπορευμάτων και εμπορικών επιβατικών οχημάτων ισχύουν ειδικοί όροι και τιμές. Ο ορισμός του τι συνιστά εμπορευματικό όχημα και αν ισχύει κάποιο ειδικό τιμολόγιο καθορίζεται από τον εκάστοτε Φορέα μεταφορών.

Ενδεικτικά και μόνο, οχήματα μήκους άνω των 6,5 μέτρων, ειδικά κατασκευασμένα ή προσαρμοσμένα για τη μεταφορά εμπορευμάτων, είτε μεταφέρουν εμπορεύματα είτε όχι, υπόκεινται σε ειδικές τιμές, όπως και οχήματα άλλων προδιαγραφών που μεταφέρουν εμπορεύματα ή ταξιδεύουν για εμπορικό σκοπό. Σε περίπτωση που για ένα όχημα έχει γίνει κράτηση ως αυτοκίνητο ή ιδιωτικό όχημα, αλλά διαπιστωθεί από τον μεταφορέα ότι είναι όχημα μεταφοράς εμπορευμάτων, θα χρεωθεί το πλήρες τιμολόγιο και/ή θα απορριφθεί η μεταφορά χωρίς επιστροφή χρημάτων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τιμολόγια και τις τιμές των εμπορευματικών μεταφορών, επικοινωνήστε με το τμήμα εμπορευματικών μεταφορών της DFL στο (+44) 01473 370 915.

Τα εμπορικά επιβατικά οχήματα μήκους άνω των 6,5 μέτρων που είναι κατασκευασμένα ή προσαρμοσμένα για τη μεταφορά 8 ή περισσότερων επιβατών ή/και δεν έχουν ταξινομηθεί ως ιδιωτικά αυτοκίνητα από τον ακτοπλοϊκό φορέα, ενδέχεται να υπόκεινται σε διαφορετικό τιμολόγιο. Σε περίπτωση που για ένα όχημα έχει γίνει κράτηση ως αυτοκίνητο ή ιδιωτικό όχημα, αλλά διαπιστωθεί ότι είναι επαγγελματικό επιβατικό όχημα, θα χρεωθεί το πλήρες τιμολόγιο και/ή η μεταφορά θα απορριφθεί χωρίς επιστροφή χρημάτων.

7. Επικίνδυνα υλικά

Ούτε η DFL ούτε οι φορείς μεταφοράς θα δεχθούν κρατήσεις για οχήματα που μεταφέρουν επικίνδυνα ή επικίνδυνα υλικά, συμπεριλαμβανομένων, σε ορισμένες περιπτώσεις, οχημάτων που κινούνται με υγραέριο. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ληφθεί γραπτή άδεια από τον Φορέα, αλλά η άδεια αυτή μπορεί να υπόκειται σε πρόσθετες χρεώσεις και όρους. Είστε υπεύθυνοι έναντι του Φορέα για τη μεταφορά τέτοιων υλικών, είτε δηλωμένων είτε μη δηλωμένων. Σε περίπτωση που επιχειρήσετε να μεταφέρετε μη δηλωμένα επικίνδυνα/επικίνδυνα υλικά, η μεταφορά μπορεί να απορριφθεί χωρίς επιστροφή χρημάτων.

8. Επιβεβαίωση και πληρωμή

Εάν δεν έχετε δημιουργήσει πιστωτικό λογαριασμό στην DFL ή στην DF Ireland, πρέπει να πληρώσετε για κάθε κράτηση κατά τη στιγμή της κράτησης, πριν εκδοθεί επιβεβαίωση. Οι πληρωμές πρέπει να γίνονται στην DF Ireland, η οποία είναι υπεύθυνη για την αποδοχή των πληρωμών εκ μέρους της DFL. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Οι εταιρικές/εμπορικές κάρτες υπόκεινται σε πρόσθετη χρέωση 2%. Οι καταναλωτικές πιστωτικές κάρτες που εκδίδονται από τράπεζες εκτός ΕΟΧ υπόκεινται σε πρόσθετη χρέωση 2%.

Όταν επικοινωνήσετε με την DFL για να κάνετε μια κράτηση και έχετε καταβάλει την πλήρη πληρωμή στην DF Ireland για όλους τους πελάτες που καλύπτονται από την κράτηση, η DFL θα εκδώσει ένα ενημερωτικό σημείωμα επιβεβαίωσης που θα καθορίζει τις λεπτομέρειες της κράτησής σας και θα παρέχει άλλες πληροφορίες βάσει των πληροφοριών που έχετε παράσχει. Η σύμβαση μεταξύ εσάς και του (των) φορέα(ων) μεταφοράς θα καταρτιστεί μόνο όταν σας εκδοθεί το σημείωμα επιβεβαίωσης. Εάν δεν έχετε λάβει το ενημερωτικό σημείωμα επιβεβαίωσης από την DFL εντός 24 ωρών από την πραγματοποίηση της κράτησης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο help.directferries.com.

Η DFL δεν υποχρεούται να εκδώσει σημείωμα επιβεβαίωσης μετά την πραγματοποίηση κράτησης από εσάς στην DFL, εάν προκύψει κάποιο ζήτημα για το οποίο η DFL καταλήγει εύλογα στο συμπέρασμα ότι δεν είναι πλέον σε θέση να επιβεβαιώσει την κράτηση. Η DFL δεν θα εκδώσει τέτοια επιβεβαίωση εάν η ίδια ή η DF Ireland ανακαλύψει σφάλμα στην τιμολόγηση του ταξιδιού ή εάν το ταξίδι δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, η DFL δεν είναι σε θέση να επιβεβαιώσει την κράτησή σας, η DFL θα σας ενημερώσει σχετικά και δεν θα επεξεργαστεί περαιτέρω την κράτησή σας. Στη συνέχεια, η DF Ireland θα φροντίσει να σας επιστραφεί οποιοδήποτε μέρος της κράτησης που έχετε ήδη καταβάλει, εκτός εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την πληρωμή αυτή για μια άλλη κράτηση.

Συμφωνείτε ότι τα δεδομένα που αποθηκεύει η DFL στα πληροφοριακά της συστήματα (ή σε αυτά των παρόχων υπηρεσιών της DFL) αποτελούν απόδειξη της κράτησής σας και των λεπτομερειών της. Εάν η πληρωμή γίνεται με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, το ποσό ή το υπόλοιπο που οφείλεται θα αφαιρεθεί από την εν λόγω κάρτα κατά τη στιγμή της κράτησης.

Ανάλογα με τον τύπο του εισιτηρίου που επιλέγεται και τον αριθμό των επιβατών (και συνεπώς την αξία του εισιτηρίου), στο κόστος του εισιτηρίου θα προστεθεί ένα τέλος εξυπηρέτησης (πληρωτέο στην DF Ireland, η οποία είναι υπεύθυνη για την αποδοχή των πληρωμών εκ μέρους της DFL). Αυτό θα εμφανιστεί πριν επιβεβαιώσετε την κράτηση.

9. Ακύρωση

Εάν το εισιτήριο που αγοράστηκε επιτρέπει την ακύρωση, τότε η κράτηση μπορεί να ακυρωθεί και θα χρεωθούν τέλη ακύρωσης σύμφωνα με τους παρόντες Όρους κράτησης και τους Όρους Φορέα. Τα διαφημιστικά εισιτήρια ή τα εισιτήρια ειδικών προσφορών ενδέχεται να μην μπορούν να επιστραφούν και θα πρέπει να ελέγξετε τους Όρους Φορέα και με την DFL κατά τη στιγμή της κράτησης για να καταλάβετε εάν οι κρατήσεις μπορούν να ακυρωθούν και εάν υπάρχουν πρόσθετοι όροι που συνδέονται με το εισιτήριό σας και οι οποίοι ενδέχεται να έχουν ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.

Οποιαδήποτε ακύρωση εκ μέρους σας θα επιβαρύνεται με τα ακόλουθα τέλη ακύρωσης της DFL/DF Ireland, συν τυχόν χρεώσεις που επιβάλλονται από τον φορέα μεταφοράς.

Το τέλος ακύρωσης της DFL/DF Ireland θα διαφέρει ανάλογα με το αν ακυρώνετε την κράτησή σας μέσω της πύλης «Ο λογαριασμός μου» («ηλεκτρονικώς») ή μέσω τηλεφώνου ή/και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου («εκτός σύνδεσης»):

  • Για κρατήσεις που ακυρώνονται ηλεκτρονικώς: £10/€12 ανά κράτηση (ανάλογα με το νόμισμα που χρησιμοποιήθηκε για την κράτηση).
  • Για κρατήσεις που ακυρώνονται εκτός σύνδεσης: £20/€25 ανά κράτηση (ανάλογα με το νόμισμα που χρησιμοποιήθηκε για την κράτηση).

Τυχόν χρεώσεις καρτών πληρωμής που εφαρμόζονται στις κρατήσεις δεν επιστρέφονται. Τυχόν προκαταβολές για κρατήσεις δεν επιστρέφονται. Εάν ο Πελάτης δεν πραγματοποιήσει το ακτοπλοϊκό ή σιδηροδρομικό ταξίδι για το οποίο έγινε η κράτηση, οι επιστροφές χρημάτων θα σας καταβληθούν μόνο σύμφωνα με τους σχετικούς όρους του φορέα.

Ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο (προαιρετικό έξτρα)

Οι όροι ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο της παρούσας ενότητας ισχύουν μόνο εάν έχετε επιλέξει και πληρώσει για την ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο κατά τη διάρκεια της κράτησής σας.

  • Οι όροι ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο ισχύουν μόνο για την ακύρωση του ακτοπλοϊκού ταξιδιού από εσάς και οι όροι δεν επεκτείνονται σε οποιαδήποτε άλλα στοιχεία του ταξιδιού (π.χ. κράτηση ξενοδοχείου, ενοικίαση αυτοκινήτου, προϊόντα βλάβης, τέλη κάρτας, τέλη κράτησης κ.λπ.)
  • Πρέπει να επιλέξετε και να αγοράσετε την ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο ταυτόχρονα με την κράτηση του πλοίου.
  • Οι όροι ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο ισχύουν μόνο για τη μεμονωμένη ακτοπλοϊκή κράτηση για την οποία γίνεται.
  • Σε περίπτωση που κάνετε κράτηση για πολλαπλά ταξίδια σε διαφορετικές αναφορές κράτησης, η επιλογή πρέπει να γίνει ξεχωριστά για κάθε κράτηση.
  • Η ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορεί να αφαιρεθεί από μια κράτηση [και το ποσό που πληρώσατε για την ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο κατά την κράτηση δεν θα επιστραφεί] σε οποιοδήποτε σημείο μετά την αγορά.
  • Τα αιτήματα ακύρωσης πρέπει να υποβάλλονται από εσάς τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την ώρα απόπλου. Η ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο δεν ισχύει για τυχόν ακυρώσεις που λαμβάνονται μετά από αυτό το σημείο ή για κρατήσεις πλοίων που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.
  • Ακυρώσεις μπορούν να γίνουν μόνο για την πλήρη κράτηση. Δεν είναι δυνατή η ακύρωση ενός μόνο σκέλους του ταξιδιού.
  • Σε περίπτωση που χρειαστεί να ακυρώσετε την κράτησή σας, παρακαλούμε συνδεθείτε στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου» του ιστότοπου.
  • ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΟ ΣΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΟΝΟ. Δεν θα επιστραφεί το ποσό για τα τέλη κράτησης ή ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο που πληρώσατε κατά την κράτηση. Επίσης, δεν θα σας χρεώσουμε το τέλος ακύρωσης όπως ορίζεται στη ρήτρα 9 πιο πάνω.
  • Αυτοί οι όροι ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο ισχύουν μόνο για ακυρώσεις που υποβάλετε εσείς. Δεν ισχύουν για ακυρώσεις ή χρεώσεις από τον Φορέα (ή εμάς) ή για γεγονότα πέραν του εύλογου ελέγχου του Φορέα (δείτε περισσότερα σχετικά στη ρήτρα 14).
  • Η Direct Ferries διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει διαχειριστικά τέλη 100 £/100 € ανά κράτηση σε περίπτωση που γίνουν πολλαπλές κρατήσεις για ακτοπλοϊκό ταξίδι με το ίδιο όχημα σε περίοδο 72 ωρών.

Koala - Ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο / Ακύρωση χωρίς λόγο (προαιρετικό έξτρα)

Η υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο επιτρέπει στους επιβάτες να ακυρώσουν την κράτησή τους έως και 2 ημέρες (48 ώρες) πριν από την αναχώρηση της κράτησής τους, χωρίς να χρειάζεται να δώσουν λόγο ή να παρέχουν οποιαδήποτε αιτιολόγηση.

Άρθρο 1 - Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο

  • Θα σας επιστραφεί το 70% του κόστους των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σας (συμπεριλαμβανομένου του κόστους της υπηρεσίας Ακύρωση χωρίς λόγο).
  • Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο, ακυρώνετε το ταξίδι όλων των επιβατών ή/και των οχημάτων που περιλαμβάνονται στην κράτησή σας.

Άρθρο 2 - Τι δεν περιλαμβάνει η υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο

  • Η υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί:
    • Σε περίπτωση ακύρωσης με δική σας πρωτοβουλία που πραγματοποιείται σε λιγότερο από 2 ημέρες (48 ώρες) πριν από την αναχώρηση της κράτησής σας,
    • Σε περίπτωση ακύρωσης των εισιτηρίων σας από την Direct Ferries ή τον ακτοπλοϊκό πράκτορα. Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις, το κόστος της υπηρεσίας Ακύρωση χωρίς λόγο δεν επιστρέφεται.

Άρθρο 3 - Κόστος της υπηρεσίας Ακύρωση χωρίς λόγο

  • Κατά τη στιγμή της κράτησης του ταξιδιού σας, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε την υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο με επιπλέον χρέωση στα ακτοπλοϊκά σας εισιτήρια, η οποία θα σας παρουσιαστεί κατά την αγορά.

Άρθρο 4 - Πώς μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων;

  • 1/ Συνδεθείτε στην πλατφόρμα Direct Ferries, στην ενότητα ο Λογαριασμός μου, τουλάχιστον 2 ημέρες πριν από την αναχώρηση,
  • 2/ Επιλέξτε την κράτηση που επιθυμείτε να ακυρώσετε και επιβεβαιώστε την ακύρωση της κράτησής σας,
  • 3/ Θα σας επιστραφεί το ποσό στη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την κράτησή σας εντός 5 εργάσιμων ημερών.
  • Η Direct Ferries μπορεί να αποφασίσει να ζητήσει πρόσθετα έγγραφα εάν είναι απαραίτητο ή σε περίπτωση υποψίας απάτης ή τεχνάσματος.

Άρθρο 5 - Έναρξη και διάρκεια της υπηρεσίας Ακύρωση χωρίς λόγο

  • Η υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο τίθεται σε ισχύ με την επιβεβαίωση της αγοράς της υπηρεσίας Ακύρωση χωρίς λόγο, με την προϋπόθεση της πληρωμής του συνολικού ποσού της κράτησής σας ή της πρώτης προκαταβολής που απαιτεί η Direct Ferries. Σε περίπτωση που η πληρωμή της κράτησής σας ή της πρώτης απαιτούμενης προκαταβολής κριθεί ανεπαρκής ή απορριφθεί από την τράπεζα για οποιονδήποτε λόγο, η υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο δεν θα ισχύει. Δεν μπορείτε να έχετε περισσότερες από 2 υπηρεσίες Ακύρωσης χωρίς λόγο ταυτόχρονα ανά άτομο ανά έτος. Η Direct Ferries διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την αγορά της υπηρεσίας Ακύρωση χωρίς λόγο και να επιστρέψει χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό σε περίπτωση υπέρβασης αυτού του ορίου. Η υπηρεσία Ακύρωσης χωρίς λόγο λήγει 2 ημέρες (δηλαδή 48 ώρες) πριν από την αναχώρηση.

Άρθρο 6 - Εξαίρεση από το δικαίωμα αποχώρησης

  • Αναγνωρίζετε ότι έχετε ενημερωθεί εκ των προτέρων, από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης, ότι το δικαίωμα αποχώρησης δεν ισχύει για την υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο. Πράγματι, η υπηρεσία Ακύρωση χωρίς λόγο αρχίζει αμέσως μετά την αγορά της και μπορεί να εκτελεστεί πλήρως αμέσως και πριν από τη λήξη της περιόδου αποχώρησης, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτήν. Ως εκ τούτου, παραιτείστε από το δικαίωμά σας αποχώρησης.

10. Τέλη τροποποίησης

Μπορείτε να προβείτε σε τροποποίηση μιας κράτησης μόνο κατά τη διακριτική ευχέρεια του Φορέα και εφόσον το επιτρέπουν οι όροι του Φορέα που ισχύουν για το εισιτήριό σας (τα εισιτήριά σας). Ορισμένες κρατήσεις, όπως οι ειδικοί ναύλοι ή ναύλοι σε προσφορά, δεν μπορούν να τροποποιηθούν. Ορισμένες κρατήσεις ενδέχεται να υπόκεινται σε χρέωση τροποποίησης από τον Φορέα, συν οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ του ναύλου που κλείσατε και του νέου ναύλου. Θα πρέπει να ελέγξετε τους Όρους του Φορέα και με την DFL κατά τη στιγμή της κράτησης για να καταλάβετε αν η κράτησή σας μπορεί να τροποποιηθεί.

Όλες οι τροποποιήσεις που πραγματοποιούνται από εσάς θα επιβαρύνονται με την ακόλουθη χρέωση διαχείρισης της DFL/DF Ireland, συν τυχόν χρεώσεις που επιβάλλονται από τον Φορέα.

Η χρέωση τροποποίησης της DFL/DF Ireland θα διαφέρει ανάλογα με το αν κάνατε την κράτηση ηλεκτρονικώς ή εκτός σύνδεσης (βλ. ρήτρα 9 για αυτούς τους όρους):

  • Για τις τροποποιήσεις που έγιναν online: £10/€12 ανά κράτηση (ανάλογα με το νόμισμα που χρησιμοποιήθηκε για την κράτηση).
  • Για τροποποιήσεις που πραγματοποιούνται εκτός σύνδεσης:
    • Εάν το συνολικό κόστος της κράτησης ήταν μικρότερο από £100/€100 (ανάλογα με το νόμισμα που χρησιμοποιήθηκε για την κράτηση) - £10/€12
    • Εάν το συνολικό κόστος της κράτησης ήταν πάνω από £100/€100 (ανάλογα με το νόμισμα που χρησιμοποιήθηκε για την κράτηση) - £20/€25.

11. Check in

Οι ώρες check-in αναφέρονται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης, καθώς και στην επιβεβαίωση της κράτησης. Εάν ένας Πελάτης δεν είναι έτοιμος να επιβιβαστεί στο πλοίο ή το τρένο κατά την πιο τελευταία ώρα check-in, η επιβίβαση δεν μπορεί να εγγυηθεί, καθώς ενδέχεται να έχουν γίνει δεκτές λίστες αναμονής. Εάν ένας πελάτης έχει ειδικές απαιτήσεις ή έχει λάβει την άδεια της DFL για τη μεταφορά ζώων ή επικίνδυνων εμπορευμάτων, γενικά ο πελάτης αναμένεται να κάνει check-in νωρίτερα, όπως αναφέρεται στην επιβεβαίωση της κράτησης.

Ο Φορέας έχει την απόλυτη διακριτική ευχέρεια ως προς την αποδοχή ή μη της επιβίβασης οποιουδήποτε επιβάτη, του οχήματός του ή των αποσκευών του. Κάθε Πελάτης πρέπει να διαθέτει όλα τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα για την είσοδο στις χώρες που προτίθεται να επισκεφθεί και για την επανείσοδο στη χώρα αναχώρησης.

Είστε υπεύθυνοι να διασφαλίσετε ότι το όνομα στο διαβατήριο κάθε Πελάτη ταιριάζει με το όνομα στο εισιτήριο, διαφορετικά ο Πελάτης ενδέχεται να μην είναι σε θέση να ταξιδέψει και τυχόν ταξιδιωτική ασφάλιση ενδέχεται να είναι άκυρη. Εάν οποιοσδήποτε Πελάτης αλλάξει το όνομά του μεταξύ της ημερομηνίας της κράτησης και της ημερομηνίας του ταξιδιού (π.χ. μετά από γάμο), πρέπει να ενημερώσετε την DFL στο help.directferries.com.

12. Η ευθύνη σας

Είστε υπεύθυνοι έναντι της DFL, της DF Ireland και του Φορέα μεταφοράς για την πλήρη συμμόρφωση με τους παρόντες Όρους Κράτησης, τους Όρους του Φορέα και τυχόν πρόσθετες απαιτήσεις που επιβάλλονται από τον Φορέα ή από το νόμο. Είστε επίσης υπεύθυνοι για την παροχή πλήρων και ακριβών πληροφοριών σχετικά με την κράτησή σας, συμπεριλαμβανομένου του οχήματος και των επιβατών.

13. Υποχρεωτικός νόμος

Η κράτησή σας υπόκειται σε κάθε υποχρεωτικό νόμο ή σύμβαση που ισχύει για την ακτοπλοϊκή ή σιδηροδρομική κράτηση και εφίσταται ειδικά η προσοχή σας στη Σύμβαση των Αθηνών για τη θαλάσσια μεταφορά επιβατών και των αποσκευών τους του 1974, η οποία επιβάλλει υποχρεώσεις στον μεταφορέα και περιορίζει την ευθύνη του. Όσον αφορά το τρένο, το οποίο δεν εκτελείται από μεταφορέα επιβατών δια θαλάσσης, σε αυτό, η Σύμβαση των Αθηνών δεν εφαρμόζεται.

14. Γεγονότα πέραν του εύλογου ελέγχου των μερών

Εάν ένα απρόβλεπτο γεγονός λάβει χώρα, το οποίο βρίσκεται εκτός του ελέγχου του Φορέα μεταφορών ή εκτός του ελέγχου μας, και συνεπώς δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί από εμάς ή τον Φορέα μεταφορών αφού επέδειξε την απαιτούμενη επιμέλεια, και το οποίο παρεμποδίζει σημαντικά το ταξίδι που έχει κρατηθεί, τότε:

  • Έχετε κρατικά δικαιώματα τα οποία ισχύουν (συμπεριλαμβανομένου του ευρωπαϊκού δικαίου σχετικά με την αποζημίωση σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης),
  • Με την επιφύλαξη των νόμιμων δικαιωμάτων σας, θα ισχύουν οι Όροι του Φορέα, συμπεριλαμβανομένου του κατά πόσον έχετε δικαίωμα επιστροφής του ακτοπλοϊκού σας εισιτηρίου σε αυτές τις περιπτώσεις,
  • Εάν οι όροι του Φορέα σας δίνουν το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, θα σας καταβάλουμε την επιστροφή χρημάτων που λαμβάνουμε από τον Φορέα αμέσως αφού τα λάβουμε,
  • Εάν οι Όροι του Φορέα παρέχουν στον Φορέα το δικαίωμα να σας εκδώσει ένα κουπόνι αντί για χρηματική επιστροφή, θα σας εκδώσουμε ένα κουπόνι ανάλογης αξίας με αυτό που έχει εκδώσει ο Φορέας (υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε λάβει το κουπόνι απευθείας από τον Φορέα),
  • Δεν δικαιούστε επιστροφή του τέλους κράτησης που μας καταβάλατε κατά την κράτηση ή του τέλους Ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο που καταβάλατε κατά την κράτηση, εάν επιλέξατε την Ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο.

Στα απρόβλεπτα συμβάντα μπορεί ενδεικτικά να περιλαμβάνονται πολεμικές συρράξεις, κυβερνητικές ενέργειες που αποτρέπουν ή περιορίζουν τα ταξίδια στον σχετικό προορισμό, αποτυχία ή πτώχευση του ταξιδιωτικού πράκτορα, άλλα σοβαρά προβλήματα, όπως τρομοκρατία, σημαντικοί κίνδυνοι για τη δημόσια υγεία, π.χ. η εμφάνιση μιας σοβαρής ασθένειας στον ταξιδιωτικό προορισμό, πανδημίες ή επιδημίες ή φυσικές καταστροφές, όπως τυφώνες, σεισμοί ή κακές καιρικές συνθήκες, που μπορεί να καταστήσουν αδύνατη την ασφαλή μετάβαση στον προορισμό που έχει συμφωνηθεί στη σύμβαση.

15. Ευθύνη της DFL και της DF Ireland

Ούτε η DFL ούτε η DF Ireland ευθύνονται για τις υπηρεσίες πλοίων ή τρένων που παρέχουν. Η DFL είναι υπεύθυνη για:

  • την παροχή των υπηρεσιών- και
  • την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχει η DFL.

Ούτε η DFL ούτε η DF Ireland είναι υπεύθυνες για πληροφορίες που δεν δημοσιεύονται από τις ίδιες, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών που δημοσιεύονται σε ιστοσελίδες φορέων μεταφοράς, ούτε για εσφαλμένες πληροφορίες που παρέχονται σε αυτές από τους φορείς μεταφοράς.

Η σύμβασή σας για την παροχή του ταξιδιού θα είναι μεταξύ εσάς και του Φορέα και θα ισχύουν οι Όροι του Φορέα. Ως εκ τούτου, ούτε η DFL ούτε η DF Ireland θα είναι καθ' οιονδήποτε τρόπο υπεύθυνες για την παροχή ή την εκτέλεση του ταξιδιού. Ούτε η DFL ούτε η DF Ireland είναι υπεύθυνες για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία που θα υποστείτε ως αποτέλεσμα της μη εκτέλεσης του ταξιδιού από τον φορέα μεταφοράς ή της μη ορθής εκτέλεσης του ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης που αυτό είναι αποτέλεσμα της πτώχευσης του φορέα μεταφοράς ή της παύσης των δραστηριοτήτων του. Ούτε η DFL ούτε η DF Ireland υποχρεούνται να σας επιστρέψουν χρήματα σε τέτοιες περιπτώσεις. Για να προστατευτείτε από αυτόν τον κίνδυνο, η DFL σας συστήνει να συνάψετε ταξιδιωτική ασφάλιση η οποία να περιλαμβάνει κάλυψη για αδυναμία του τελικού προμηθευτή. Θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά κάθε ταξιδιωτικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο που αποφασίζετε να αγοράσετε, ώστε να έχετε πλήρη επίγνωση των κινδύνων από τους οποίους προστατεύεστε βάσει του συμβολαίου.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με το ταξίδι που έχετε κλείσει, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον φορέα του ταξιδιού.

16. Περιορισμός της ευθύνης

Ούτε η DFL ούτε η DF Ireland περιορίζει την ευθύνη της για (i) ζημία που προκαλείται από δόλο ή δόλια παραπλάνηση (ii) ζημία που προκύπτει από θάνατο ή σωματική βλάβη που προκαλείται από αμέλειά της- ή (iii) οποιαδήποτε άλλη ζημία που δεν μπορεί να αποκλειστεί ή να περιοριστεί από την ισχύουσα νομοθεσία. Κατά τα λοιπά, η DFL και η DF Ireland ευθύνονται μόνο για απώλειες που προκύπτουν άμεσα: (α) από την παραβίαση νομικής υποχρέωσης επιμέλειας ή (β) είναι αποτέλεσμα της παραβίασης των παρόντων Όρων κράτησης και η ευθύνη αυτή περιορίζεται πάντοτε (όσον αφορά τη συλλογική ευθύνη της DFL και της DF Ireland) σε ποσό ίσο με το διπλάσιο του ποσού που καταβάλατε για μια κράτηση, όσον αφορά τον αντίστοιχο Πελάτη.

Οι αξιώσεις κατά της DFL ή της DF Ireland για αποζημίωση περιορίζονται ή αποκλείονται στο βαθμό που οι διεθνείς συνθήκες ή άλλες νομικές διατάξεις που περιορίζουν ή αποκλείουν την ευθύνη ισχύουν για τους διακανονισμούς που θα παρασχεθούν. Η ευθύνη για τη θαλάσσια μεταφορά διέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις των διεθνών συνθηκών, συμπεριλαμβανομένης της Σύμβασης των Αθηνών. Η εν λόγω συνθήκη περιορίζει την ευθύνη του Φορέα για ναυτικά συμβάντα και σφάλματα ή αμέλεια.

17. Παράπονα

Θα πρέπει να υποβάλλετε οποιοδήποτε παράπονο σχετικά με την Υπηρεσία αμέσως και το αργότερο εντός 14 ημερών από την ολοκλήρωση της κράτησής σας, επικοινωνώντας με την DFL ταχυδρομικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο complaints@directferries.com.

Μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Η εν λόγω πλατφόρμα ODR αποτελεί μέσο υποβολής του παραπόνου σας στην DFL. Δεν θα καθορίσει τον τρόπο επίλυσης της καταγγελίας σας.

Εάν έχετε παράπονο σχετικά με κάτι που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον Φορέα μεταφοράς για την επίλυση του ζητήματος αυτού χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που αναφέρονται στον Ιστότοπο.

18. Γενικά

Οι παρόντες όροι κράτησης διέπονται από τους νόμους της Αγγλίας και της Ουαλίας. Συμφωνείτε ότι τα αγγλικά δικαστήρια έχουν δικαιοδοσία να εκδικάζουν και να αποφασίζουν για οποιαδήποτε διαφορά που προκύπτει από την ερμηνεία των παρόντων όρων. Ωστόσο, μπορείτε να επιλέξετε το δίκαιο και τη δικαιοδοσία της Σκωτίας ή της Βόρειας Ιρλανδίας, εάν εκεί ζείτε.

Εάν οποιαδήποτε διάταξη (ή μέρος διάταξης) των παρόντων Όρων κράτησης κριθεί από οποιοδήποτε δικαστήριο ή άλλη αρχή αρμόδιας δικαιοδοσίας άκυρη, παράνομη ή μη εκτελεστή, η εν λόγω διάταξη ή μέρος της, θα θεωρηθεί, στο βαθμό που απαιτείται, ότι δεν αποτελεί μέρος της παρούσας συμφωνίας με εσάς και η εγκυρότητα και η εκτελεστότητα των υπόλοιπων διατάξεων δεν θα επηρεάζετε.

© Direct Ferries ΕΠΕ, 2-3 Three Rivers Business Centre, Felixstowe Road, Ipswich, Suffolk IP10 0BF, Ηνωμένο Βασίλειο. Αριθμός μητρώου εταιρείας: 03865405

© Direct Ferries (Δημοκρατία της Ιρλανδίας) ΕΠΕ, Work Hub, 77 Camden Street, Δουβλίνο D02 XE80, Ιρλανδία. Αριθμός μητρώου εταιρείας: 721008

Ας παραμείνουμε σε επικοινωνία

Αποκλειστικές προσφορές θα αποστέλλονται στα εισερχόμενα μηνύματά σας
Ανανεωμένος σχεδιασμός, ίδια Direct Ferries